رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه حقوق 7 ماهش را صرف مبارزه با کرونا کرد
نوشته شده توسط : محبوبه

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه حقوق 7 ماهش را صرف مبارزه با کرونا کرد

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه حقوق هفت ماه خود را به مبارزه با ویروس کرونا اختصاص داد. بیماری کووید 19 و ویروس عامل آن به سرعت در ترکیه در حال انتشار است.

تور باکو

تور گرجستان

تور وان

تور زمینی باکو

تور دبی

ترکیه از جمله کشورهایی است که دیرتر از سایر نقاط دنیا با ویروس کرونا درگیر شد، اما اکنون تعداد زیادی مبتلا دارد. با توجه به توریستی بودن ترکیه و بسته نشدن مرزهای آن تا چند هفته پیش، عدم گزارش هر گونه مبتلا به بیماری کووید 19 در این کشور برایمان تعجب‌آور بود، اما اکنون می‌بینیم  بیداد کرده و این کشور، در فهرست مناطق دارای بیشترین مبتلا به بیماری تنفسی جدید، در رده نهم قرار دارد. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به همین دلیل تصمیم گرفت بیش از نیمی از حقوق یک سال خود به را مبارزه با ویروس کرونا اختصاص بدهد.

تور استانبول و دیگر شهرهای ترکیه اصلی‌ترین منبع در‌آمد ترکیه به شمار می‌روند. اکنون که صنعت گردشگری دچار رکود بی‌سابقه‌ای طی قرن اخیر شده‌، کشورهایی همچون ترکیه آسیب زیادی دیده‌اند. رئیس جمهور ترکیه چند روز پیش طی یک کنفرانس خبری از راه‌اندازی یک کمپین به نام «همدلی ملی» خبر داد و گفت شخصا در این کمپین حضور پیدا کرده و هفت ماه از حقوقش را به آن اهدا کرده است. نه تنها رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بلکه اعضای کابینه وی نیز در این کمپین شرکت کرده‌اند.

در مجموع نزدیک به 5 میلیون و 200 هزار لیر معادل 13 میلیارد تومان توسط اعضای دولت کنونی جمع‌آوری شد تا به منظور مقابله با ویروس کرونا در اختیار کمپین همدلی ملی قرار بگیرد. رجب طیب اروغان از همه نمایندگان مجلس، شهردارها و دیگر مسئولان دعوت کرد به این کمپین اضافه شده و به مبارزه با بیماری کووید 19 کمک کنند.

به نظر می‌رسد این کمپین کارایی بسیار خوبی در مبارزه با بیماری تنفسی جدید خواهد داشت. در همان روز برگزاری کنفرانس خبری، رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد افراد خیر در مجموع نزدیک به 11 میلیون دلار به این کمپین کمک کرده‌اند، رقمی که 5 میلیون و 200 هزار لیر اهدایی توسط دولت در مقابل آن تقریبا هیچ است! 11 میلیون دلار در حال حاضر معادل 175 میلیارد تومان ارزش دارد.

https://bisungasht.com/mag/recep-tayyip-erdogan-donate-7-month/





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: